25. 2. 2013

Objavená nádhera

Takže,konečne som sa tu dostala.
Východné slovensko malo minulý týždeň krásny týždeň,pretože sme mali prázdniny.
Celé prázdniny som strávila v meste,kde som na každom rohu cítila že láska je blízko mňa.Niekde veľmi blízko.10 dní strávených v Bratislave hlavne so sestrou bolo super.Exkurzia pôrodnice ktorá určite stále za to,s ňou spojená super príhoda.
No najviac som sa tešila na dva dni strávené s mojimi láskami.
Mám dve lásky.
Jednú veľkú a jednu malú.
Cítiť lásku,dať lásku,cítiť ju ozaj všade kam idete je naozaj krásne.
Ak sa večer zapozeráte von oknom do diaľky,vidíte všade svetielka,vidíte tmu ktorá nad mestom zaľahla,no v srdiečku cítite,ten krásny pocit,že vás tam niečo hreje.Že v diaľke,v tej blízkej diaľke je vaše všetko.
A zrazu po krásne prežitých dníčkoch sedíte v rýchliku naspäť domov,a v mysli si prehrávate stále dookola tie chvíle,chvíle neskutočného šťastia,zrazu máte na tvári smutný výraz,no o chvíľu na to sa usmejete ako LEČO,pretože si spomeniete že o krátku dobu to bude takto navždy.

PS:som najšťastnejšia

Ľúbte sa.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára