25. 1. 2013

Week

Posledný týždeň sa svet hýbe tým správnym smerom. Nejdem predbiehať udalosti, všetko sa v čas dozviete, ale je to veľmi fájn.
Všetko ide tak ako má,ale niečo by mohlo byť aj lepšie. Neprestávam veriť.
Tento týždeň som si už dala záväzok,že upravím jedálny lístok,a začnem veľa cvičiť.Od leta som to zanedbávala,tak je správny čas,všetko dohnať a dostať sa tam kde som bola pred tým.
V stredu som bola s kamarátkou vo fitku, poriadne som si dala do tela. Mám ohromnú svalovku na ramenách a stehnách. Ale je to na dobrej ceste.Váha ukazuje čím ďalej tým menej. Nechcem aby bola so mňa kostička,to nie,ale mám svoj cieľ.Pár kg dole a budem so sebou veľmi spokojná.
Konečne je piatok.Nikdy sa neteším tak veľmi,ako v piatok.Konečne si môžem pospať.
Na týždeň tu máme pól ročné vysvedčenie.Mohlo to dopadnúť oveľa lepšie,ale koniec roka bude omnoho lepší.

Dúfam,že ste mali krásny týždeň a že váš víkend bude omnoho krajší.
Užite si ho naplno.
LOVE.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára