6. 5. 2013

Nemám rada tajomstvá.Nemám rada,ak niekomu musím niečo tajiť.
Mám rada prekvapenie.Robí ma veľmi šťastnou,keď môžem niekoho niečím potešiť,alebo len tak.
Je pre mňa ťažké nepovedať niekomu niečo,čo chystám,keď s tým nemôžem výjsť najavo.Oplatí sa počkať na ten okamih kedy to má prísť.
Dneska som realizovala niečo úžasné.
Obehla som celé mesto,konečne som našla miesto kde by to mohlo byť,po dlhom hľadaní,smutný povzdych že to nevyšlo,tak nič,nájdeme niečo iné.Našla som náhradu,pri pokladni som zbadala to čo som hľadala,tak cez celý supermarket vratiť naspať náhradu,zobrať cennosť,zaplatiť,5 minút s platením na to aby ste utekali na mhd,ledva sa vojdete do autobusu,následne zmoknete po ceste domov.
Prídete domov šťastný že ,,misia,, splnená,o 5 minút googlenia zistíte že to nie je presne to čo ste chceli,aj keď to to malo byť.Na konci dňa spokojnosť,pretože sa vám v jednej veci spojili dve krásne veci.
Spokojnosť.
Nikto neuhádne o čo ide.
To je na tom super.
Love.
Krásny večer.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára