16. 5. 2013

Príbeh od srdca

Môj manžel John a ja sme boli manželia 46 rokov. Každého valentína mi poslal tú najkrajšiu kyticu na svete s priloženými piatimi jednoduchými slovami na kartičke:" Moja láska k tebe stále rastie." Štyri deti, 46 kytíc a celý život plný lásky. Avšak pred dvomi rokmi zomrel.Na môjho prvého valentína osamote,10 mesiacov po jeho smrti, som ostala šokovaná,keď mi prišla zásielka od kvetinárstva,ďalšia prekrásna kytica... Od Johna.Znechutená a zarmútená som ihneď volala do predajne,že to musí byť chyba. Majiteľ mi odpovedal:" Nie nie, žiadna chyba. Predtým než zomrel, Váš manžel sa pripravil na ďalšie roky vopred a požiadal nás aby sme zabezpečili,že budete aj naďalej dostávať každého valentína kyticu.Celá bez seba so srdcom minimálne v krku,som zavesila telefón a prečítala si kartičku priloženú ku tejto kytici. Stálo tam: " Moja láska k tebe je nekonečná."

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára