11. 11. 2012

Šťastko!

Konečne môžem povedať,že mám čas sem aj niečo napísať ako len pridať nejakú fotografiu.
Dnešný deň je ako každá nedeľa nuda a otrava.
No dnešná nedeľa je trošku iná ako ostatné ktoré tu boli.Síce aj tak neznášam nedele.
Ráno som sa zobudila s neskutočným šťastím v sebe.Moje srdiečko bilo o sto šesť,tešilo sa.
Tešilo sa niečomu.
Niekomu.
Naplnilo ma neskutočné šťastie,aj keď smútok a bolesť je stále niekde vo mne.
Bojím sa toho,že niečo na čom mi záleží najviac na svete,naberie rýchly spád.
To nechcem.Nechcem prísť o niečo,čo je najkrasnejšie v mojom živote.Čo ma zasiahlo nečakane,ale predsa najkrajšie.
hmmmmmmmmmmmmmmmmm
Toľko šťastia,lásky som v sebe už dlho nemala.Dá sa povedať že nikdy som nič také ešte necítila ako práve v tejto chvíli.Dnešný deň bol super.Krásny pocit,celý deň som bola pohltená úžasnou knihou ktorej názov neprezradím,nechám si to ako tajomstvo.Natoľko ma dostala,že som ju prečítala na jeden dych.A priznám sa vám,veľa som sa pri nej usmievala,mala som slzičky na krajíčku,cítila som sa zle.
Milujem ten pocit keď sa vžijem úplne do deja knihy a mám pocit že sa mi to deje.Dúfala som že sa to skončí dobre.Málo kníh ktoré som prečítala skončili happy endom.
Táto skončila pekne,ostali spolu.Ľúbila sa.Pokračovanie tejto knihy vyšlo len pred pár dňami v USA.Och som celá nervózna z toho,keď si rpedstavím že budem žiť možno rok možno viac s tým vedomím že nebudem vedieť ako sa to medzi nimi skončilo.Či im to všetko vydržalo a sú stále spolu.
Závidím im.
Veľa vecí v tej knihe obdivujem,zívidím,snívam,jednoducho sa rozplývam.
Som šťastná.
Šťastná.
Ak by mi to niekto povedal pred mesiacom alebo dvomi neverila by som mu.
Stále je tu smútok,tá bolesť,bolesť čo môže prísť,ale nevzdám sa.Už nie.Už nikdy.Budem stále bojovať za niečo čo milujem.Za niečo čo je hlboko vo mne.
Začína sa nám nový týždeň. Som zvedavá čo nám zase prinesie. Dúfam že to bude v norme. Že tu nebude veľa smutných momentov.Opäť ma čaká v škole veľa testov,písomiek.Tak sa mi nechce.Verte mi,že stále by som ležala v posteli na Košickej :) a cítila sa najšťastnejšia.
BILANCIA: týždeň priniesol veľa nového,veľa pekného,no aj veľa smutného.
Opäť sa mi potvrdilo niečo čo si už dlho utvrdzujem.Milujem štvrtky.Vie to málo ľudí.Štvrtky.Milujem ten deň už roky.Stále ma vie niečim prekvapiť.Stále príjemne.Stále krásne.No na tento štvrtok,štvrtok 8.11.12 nikdy nezabudnem.Nikdy som sa necítila tak krásne,úžasné.Hlavne šťastne.Ďakujem za krásny dníček.Za krásny prežitý najkrajší deň v mojom živote.Tá predstava keď si to opäť v hlavičke pretočím,oj je to krásne. Verím že takých to dní,a takýchto štvrtok bude ešte veeeeľmi veľa.Dúfam že aj vy sa máte tak krásne,že si užívate každý dníček naplno. Nepremárnite ani jednu sekundičku. Povedzte každému človeku na ktorom vám záleží čo pre vás znamená.Už nikdy sa vám ta možnosť nemusí naskytnúť.Verte mi,aj keď ste presvedčený že tu bude pre vás stále,nemusí to tak byť.Život je nevyspitateľný.O sobote ani nehovorím.Ďalší krásny dníček.Nezabudnuteľný dníček.Jedinečný,taký aký tu ešte nikdy pred tým nebol.Na ktorý nezabudnem,ktorý si nikdy nevytrhnem zo srdiečka.Prekrásny.Viacej vám neprezradím.
Prajem vám krásny zvyšok dníčka,krásny týždeň,zvládnite všetko na jednotku,a nezabudnite,žiť každú sekundičku naplno s ľudmi ktorých nadovšetko milujete.
PS:na každé negatívum je tu nejaké pozitívum.
Nezabudnite na to.Stále si na to spomente.Mne to stále pomáha,veľmi ma to ukľudní.

Počúvam  Ellie Goulding - VEVO GO Shows: Anything Could Happen
a môžem povedať že Dominika je  veľmi šťastná.
Love.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára