16. 11. 2012

wuehej!

Hello.
Aký ste mali deň?
Ja som mala veľmi ťažký deň. Síce malo byť v škole toho veľa,nakoniec nebolo nič.Zo 7 hodín sme sa učili až jednu a 3 nám odpadli :) Celý deň v škole sme hrali karty,človeče..v našej triede sú stále spol.hry na prvom mieste ako učenie. Veď učiť sa treba doma. Ja odobne,keď sa nenaučím doma,v škole sa už vôbec nenaučím. Preto sa učím do poslednej sekundy doma,aby som v škole nemusela nič.
Dneska bola veľká zima. A stále aj je. Po škole som šla domov,potom opäť naspäť do mesta.Dneska sme nakupovali. Čižmičky na opatku dajú zabrať. Hlavne keď chodíte veľmi,veľmi, naozaj veľmi dlho.Ále,vydržala som.Dneska som kompletne zmrzla.Milujem zimu,ale dneska to bolo na mňa až príliš veľa zimy. Ó,keby aspoň padal sneh,a napadalo ho veľmi veľa.Ú,to by bola krása.Hneď by som mala náladičku na 98678560 percent.
Dnešný večer strávim doma,pri pozeraní tv,pred tým ešte horúca vaňa a budem sa venovať naplno posteli a televízoru. Neviem sa dočkať toho pocitu,keď pojdem spať,že razjtra ráno nebudem musieť vstávať. Juhuuuu.

Všetci sme sa konečne dočkali piatku.
Poviem vám,že už sa nemôžem dočkať nedele.Aj keď určite viete,že nedele neznášam. Prečo sa nemôžem dočkať? Mám tajné rande. Hehe.. Ale kdeže,smejem sa. Ale určite tajné. :) Veľmi sa teším. Veľmi.Preveľmi.

Prajem vám krásny piatkový večer.
Užívajte si pocit voľna naplno.
Love. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára