30. 11. 2012

Vidíš to dievča? Nie? Pozri sa lepšie! Áno, to je ona. Tá, ktorú si prednedávnom oklamal a opustil. Všimol si si, aká je krásna? Je šťastná. Ty nie! Prečo? Pretože ťa trápi čo si urobil? Pretože, keď sa na ňu pozrieš ľutuješ, že si ju nechal ísť? Ale ona ťa už nemiluje! Spomínaš si? Na to ako si sa vyspal s tou štetkou a zabudol si na dievča, ktoré ťa milovalo! Spomínaš si na vaše stretnutia? Na to ako ťa bozkávala, ako ti dávala to čo iné dievčatá nie. Plačeš? Teraz konečne vieš ako som sa cítila. Konečne vieš, aké je to byť opustený. Želám ti to. Teraz sa na teba pozerám s úsmevom, pretože konečne viem, že si len človek bez srdca, ktorý ma využíval .Pri tvojom úsmeve na mňa sa mi už nepodlomia kolená. Lebo viem, že už nikdy ti s plačom nezavolám, že ťa milujem. Už nikdy ti nenapíšem, aby si sa ku mne vrátil, aby sme to skúsili odznova. Ty budeš ten, ktorý sa mi bude ospravedlňovať, ktorý ma bude prosiť, ktorý ma bude chcieť naspäť. A ja ti konečne s úsmevom na tvári poviem, že už nebudem taká úbohá, aby som ti uverila znova.

Bolí.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára