22. 9. 2012

22.9.12

Dnešný deň sme strávili trochu bláznovsky.Lenka ma vytiahla vonku,aby sme sa šli prejsť do lesa.Nenamietala som.Zobrali sme foťáky,aby sme si niečo odfotili.
Po pravde,nemala som ani na to náladu.
Úsmev na perách mi nejak časom,viac a viac mizne.
heh...nič sme poriadne nenafotili,zmrzli sme,no ale aspon sme sa prešli a nakochali sme sa krásnej prírody Slovenského Raja.

This day we spent a little bláznovsky.Lenka pulled me out, so we went to go into the forest. I objected. We took cameras so we took pictures of something.
In truth, I had not in the mood.
The smile on my lips somehow over time, more and more disappearing.
heh ... nothing we really nenafotili, we froze, no but at least we went and we nakochali beautiful nature Slovak Paradise.

Love.

                                           Lenka:však sa normálne usmej,nie ako taký idiot :)




2 komentáre:

  1. Je veľká škoda,že ti ten úsmev z pier mizne.Ja sa práve naň teším,keď otvorím tvoj blog....

    OdpovedaťOdstrániť