26. 9. 2012

O happy day

Som ten najsmutnejší a zároveň ten najšťastnejší človek na svete.
Kiež by bola jedna vec v mojom živote úplne inak,a mohla by som povedať že som fakt najšťastnejšia.
Bilancia môjho týždňa síce je dneska ešte len streda.
Konečne som dostala za svoj stredoškolský život prenádhernú známku z chémie(chémia je to najhoršie v mojom živote) (priznávam sa).
Môj počet priateľov na facebooku sa z20násobil,LG ma prijala do litllemonster,môj slovenský autorský idol ma považuje za super kamarátku s ktorou som si aj potykala..som váážne veľmi šťastná.
Konečne som si zaobstarala náramok proti urieknutiu,aj keď si myslím že to je úplný blud,ale nikto nikdy nevie.
Ľudia si o mne myslia že som namyslená,arogantná,namyslená,namyslená,nepriateľská a strašne na veľa.Poviem vám pravdu teší ma to.
Prečo? Pretože to čo si o mne iný myslia ma nezaujíma.Každý má svoj život,a nemám rada ľudí čo sa starajú do toho môjho a ohovárajú každého naokolo. Je to pod úroveň si myslím.
Skutočný priateľ,a človek ktorý ma dobre pozná vie že taká nie som. Na prvý pohľad som možno namyslená,ale v skutočnosti nie som.Nemám byť prečo namyslená.Som priateľská,milá,strašne dobrosrdečná.Ale to už nikto nezisťuje.
Zajtra celkom oki rozvrh,test z angličtiny,konverzávcia z angličtiny,dve matematiky,dejepis :) V piatok 3 hodiny,aj to matematika,voľná hodina a slovenčina a ide sa do divadla.Poobede smer PP,večer Tatranská Lomnica.Na nič sa neteším viac ako na to.Milovaná Lomnica.
Mám strašne super náladu,aj keď o pár minút ju už mať nebudem :) hehe.
Krásny deň vám prajem.
Spievajte si,žite naplno,hlavne sa USMIEVAJTE a budete mať krásnejší deň ako ja.
Síce som smúútko,ale svojím spôsobom som šťastko.
Krásne krásny dníček vám ešte prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára