29. 9. 2012

Nudička

Som sama doma od obeda,až do zajtra obeda,a v takýchto chvíľach hlavne večer,verím že duchovia existujú.
Je to hrozné.Hlavne že som taká strachopútka pri toľkých rokoch.
To viete,ak si pozriete horor,a taká situácia ako je práve u nás,že som na celý dom sama,tak všetko v hlavičke začne pracovať aaa potom to je zleee,strašidelnéé :)
To vám poviem,to je nuda.
Celý deň som na telenovelách,a dávam si záväzok že musím zchunúť. U la lá,uvidíme či mi to vydrží. Síce každý by asi chcel mať takú postavu ako ja,ale ja si myslím že som obezná :).
Od zajtra len zelený šalát,a chudé mäsko :)
Tažke žiadne donut´s,a kade jaké maškrty.
Naši si svadbujú a ja sa nudím.
Zajtra ma čaká kopec učenia,kopec prekladových textov na taliančinu,blééé...nech už je piatok :)
Tak nerada chodím do tej školy,keby sa nám netrebalo učiť,a hlavne netrebalo chodiť do školy,a skoro ráno vstávať,sladké prázdniny.

Leto 2013 malo byť iné.Jedinečné.Ale čo už.Hlavne že budú prázdniny a bude voľno.Kopec spánku a nič nerobenia.

Peknú nedeľu vám prajem.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára