21. 9. 2012

Chill

Dnešný deň bol strašne nudný.
Voľné hodiny,potom nudné hodiny.Túto nudu sme zabíjali hraním kariet.
Som nachladená,unavená,unavená,unavená,unavená, a ešte raz unavená.
Celý víken strávim v posteli s knihami. Taliančina,nemčina,angličtina. Niekedy dá škola poriadne zabrať. Závidim ľudom ktorý chodia na tie učilištia a podobné typy škôl.Majú sa strašne fajn.Neučia sa poriadne nič,a je im fajn.Narozdiel o nás gymnázistoch sa to povedať nedá.Celý týždeň kopec hodín,plus jazykovka do večera,človek príde domov a zase sa len učí. Hruuuuuuuuuuuza. :) To slovo sa mi strašne páči.
Ráno som prešla kopec metrov,ulíc aby som si konečne zaobstarala nové číslo ELLE,poriadne som zmrzla.Milujem zimu,nadovšetko.Nikdy som cez zimu nenosila pančuchy ani nič také.Stále som bola nejaká otužilá.Dneska,bol 1stupeň vonku,a ja šál,rukavice,pančuchy,hruba mikyna,vetrovka,aaaa triasla som sa od zimi.

Ide sa liečiť.
Prajem pekný večer,a krásny víkend.Strávte ho lepšie ako ja.
I love.


This day was terribly boring.
Free hours, then boring hours. We kill the boredom by playing cards.
I was cold, tired, tired, tired, tired and tired again.
I spend entire weekends in bed with books. Italian, German, English. Sometimes school can really take. I envy people who go to those schools and other types of schools. They are awfully good. Really are not taught anything, and they are fine. Unlike the grammar we can not say it. The whole lot of hours a week, plus language school in the evening, a man comes home again and just learn.
In the morning, I went through a lot of yards, streets that I finally obtained them new issue of ELLE, I really froze. I love winter, above all else. During the winter, I never wore tights or anything. I still was some hardy. Today, the 1C 'out, and I scarf, gloves, stockings, rough mikyna, windbreaker, aaaa I was shaking from the winter.

It will heal.
Have a nice evening and a nice weekend. Spend it better than me.
I love.




I.


Neviem si predstaviť večer bez týchto kníh,ktoré najviac milujem a ktoré poznám už naspamať.
Samozrejme filmy sú najlepšie :-*


Nový prírastok od Kate

ELLE s milovaným MANGO
I love MANGO.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára